the broken road

| Djupt

Du tog min lycka ifrån mig.
Du tog min glädje ifrån mig.
Du krossade mitt hjärta.
Jag hoppas du är nöjd.
Din falska jävel.

J I L L I Z

sv: hehe okej, kollar påt v :D aww tack<3

händer imorgon då? :D

J I L L I Z

sv: jag kollar på robinson. Alltid kul att träffa vänner :P skola, gymma och åka och fixa naglarna :) hehe

MATHILDAAZ ღ

SVAR inte alls mkt, dd? :)

J I L L I Z

sv: jadå :P själv då?:D

J I L L I Z

sv: heeh jao :P vad gör du nu då?:D

sofia

tack dsm :D

lina

SVAR: jo det är bra:)

erika

Ahaokej. Ja jävligt! :D

ellinorpettersson

så lite så :)

Linn

svar: härligt!

med mig är det bra :)

J I L L I Z

sv: så kul ;) hälsa från Jilliz ;) hehe

ellinorpettersson

Tack så mycket, den är faktiskt jätte fin :D

erika

ja det är det!! Sen att åka snowboard:$



söt bild förresten!

Anonym

oj vilken text :O vem är det på bilden?

♥ Mallan Brallan ♥

söt bild, äre du som liten? ^^

♥ Mallan Brallan ♥

svar: okej, gullig du va som liten ^^

har något hänt? :/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: