Svar på tal

| Svar på tal
(Tidinställt inlägg)

-
om by amanda:
Skulle inte du kunna lägga in lite smink tips?
Svar: Tyvärr, men nej jag tror inte det "/ Jag använder bara rouge, mascara och ibland ögonskugga. Så jag har faktiskt inga smink tips .. Men när du använder ögonskugga t ex. tycker jag att det är snyggt att välja någon färg som framhäver din egen ögonfärg. Och sen är det enligt mig en självklarhet att välja en foundation som är lik din hudfärg så du inte får en rand. Jag tycker man ska använda foundation till att det ska se ut som en jämnare och finare hy, inte för att man ska se brunare ut eller liknande. Skriv gärna ditt namn nästa gång :)
fanny

jaoo:)

yeah

mm, hoppas de blir bättre för henne :/



jag ska träna en massa, och sen vet jag itne mer :p

Netty♥

sv' hehe okej ^^

Foton av Emma

God morgon!:)

Allt bra?:)

sofia

var så lite :D

Malin

Allt bra med dig idag?:)

HANNA

Ja, den har vart helt okej :D själv då? :)

Becca

sv: det är bara bra med mej! Ska du fira lucia på något sätt idag då?? :)

O L I V I A

Hoppas du hade en bra helg ! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv:; ja :D!

ronja

sv: hihi, tkr jag med :))

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jo bra ;) Görs?

Anna is the shit!

MInnah är ful och suuuger :D

ellinor

tack desamma :D

Fanny

Svar: aa, allt bra? :D

clara

Ja:)

sandra

sv: hehe :)

allt bra?

matilda

nej inget lyssnar på all that remains nya album :D

D

Vaa ? :D

haha jag har inte gjort nån design :) .

D

ja han är Snygg :D !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: