Modellkusinerna

| Människor

Hej sötnosar :) Idag har skoldagen varit riktigt nice, käkade lunch och så hemma. Sen var det lektion och sen håltimme, kom tillbaks, skola 10 min och sen slutade jag. Skulle ha slutat 4 egentligen, men fick gå tidigare. Så jag slutade typ 15.10 ! Drog till centrum och väntade på Cecilia. När hon kom gick vi hem till mig, tog massa bilder, körde dansmatta, snackade och nu väntar vi på middagen. Efter det tror jag att hon ska åka hem. Men vi hörs senare. Här kommer några bilder från idag, resten kommer senare <3




Modeller: Jag&Cecilia Foto: Självutlösare Kamera: Canon EOS 1000D

sofia

hehe joo :D



btw, fina bilder på er :D

clara

Kika in och hjälp mej välja klänning?:)

Dilan D

snygga bilder sötnos! :D



sv; haha det gör inget gumman,tack för länken ;* <3



Ja,många har känt oss i flera år men de skiljer fortfarande inte på våra namn :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :D

OLLE!

clara

Okej! Tack för din åsikt, jag får klura lite till:)

LINDAVIOLA!

sv; Gina Tricot :).

Anna med A

ska du se desperate housewives?

Malin

sv:Visst, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig;)

elin

Allt bra idag? :)

Lisa

kikar in:D

Dilan D

hehe tack sötnos! :D <3

haha hon heter Dilin och jag heter Dilan ,but ut i till a så blir det mitt namn.höhö ;D <3



♫♪ Sandra T

fina tjejor (:

MATHILDAAZ ღ

SVAR Yes :D

clara

Andra säger att jag måste ha den svarta ;)

Anonym

de e skit svårt-.-!

haha taack :))

elin

bra! :)



ska du julhandla? :)

MATHILDAAZ ღ

SVAR ska käka o plugga, dd? :D

clara

Den svarta sitter som gjutet;)

HANNA

Kul att du är med på dagens blogg! Jag säger till när jag har en vinnare :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: