lämna mig ifred

| Djupt

Tragisk är ditt andra namn.
Jag är så trött på dig. Kan du bara sluta hålla på?
Jag vill inte ha någonting med dig att göra.
Du är inte värd ett piss. Låt mig bara vara.
Lämna mig ifred. Sluta snacka om mig ?!
Jag och alla andra skiter i vad du tycker om mig.
Dina åsikter är det ingen som bryr sig om.
Stoppa upp mitt långfinger i rumpan och rotera, E.

Anonym

nu förflyttades jag till sängen haha

sofia

joodåå dusj? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

bex.

ja men så kan de va :o

mileycutenoah

fiin blogg ! ;) , allt bra med dej ?

emma

hej ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

D A N I E L A ♥

- planer för idag?:)

clara

Det var väl bra iaf:)

Anonym

hah :D jag tror inte jag kommer få den -.- för dom har typ sagt redan att jag kommer få data & digitalkamera, typiskt min familj och förstöra all överrasknign :p

HANNA

Tack :D

ronja

sv: tack! :)

sötis där på bilden.

*M*O*L*L*Y*

sv; okej :)



Harru haft en bra start på söndagen då? ;)

erika

haha bra att veta;)

mileycutenoah

de är bara bra !

emma

har lagt till dig lägg till mig :)

mileycutenoah

Sv : japp !

Ja visst har hon , hon ser fantastisk ut

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack! :)

allt bra?

ronja

sv: tack :)

*M*O*L*L*Y*

sv; jodå :)

clara

Ja:D

melissa

allt bra med dej? :-)

Line

(y)

madelene

sv: tack detsamma :D

natou

talesrätr har man i sverige !!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: