Just a dream

| Djupt

I still feel your touch in my dream

Dennis

sv: just dem där var gubbiga! men alltså, jag tycker det är så sjukt snyggt med hängelbyxor :D

yeah

haha, yes :D

HANNA

sv: Tack :D

Netty♥

sv' ska skriva klart ett arbete som tydligen inte skriver sig själv :( du då? :)

Netty♥

sv' svarade på fel kommentar (a)

ja allt är fint med mig. själv? :)

GUEVACCI

Hej! Nu är jag tillbaks efter en lång helg som jag vart ganska upptagen med andra saker därför jag inte kunde svara på din kommentar i bloggen. Men hur är det med dig idag? :)

Angelica

Jobb, spel, sambo, lägenhet, och sådant. Tack!

Julia - you know my name ,not my story

sv: Tack , vad gör du ? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: