Jag står upp för mig själv

| Djupt

Jag är stolt över mina handlingar.
Jag står för de val jag gör.
Jag gjorde rätt som hörde av mig till dig igår.
Jag bevisade att jag är modigare än såhär.
Jag står upp för mig själv.
Jag vågar erkänna vad som är jobbigt.
Du vill inte samarbeta med mig,
så vi kan ju göra som alltid.
Fly från problemet istället för att reda ut det.
Jag hade hoppats på att vi kunde ta ett steg framåt.
Men man ska aldrig hoppas för mycket.

liza

söt du är :)

nadjamelzen

måste bara säga att ditt hår är fett nice!:D

liza

sv; hehe :)

N

sv: dom va jättefina :D

ska du göra något speciellt på nyår? :)

liza

sv; ska vara inne på bloggen och typ städa mitt rum, sjdå? :)

Cajsa

haha nej hon är 18 år ÄLDRE! :P jag är 20.

nadjamelzen

njaa ditt är finare men tack :D

sandra

sv: okej :) svarar på kommentarer annars gör jag inte så mycket

liza

sv; okejokej :)

sandra

sv: hehe okej :)

liza

sv; jorå =)

elinochamanda

bra sagt ! :)



sv: Tack så mkt :D

Cajsa

nej faktiskt inte.. :P jag har alltid haft lärare som kompisar för att jag inte hade några kompisar när jag va liten så det ligger i min natur att vara med äldre. :P

Alexandra

bra att du står upp för dig själv :)

nadjamelzen

no way sötnöt!:)

elinochamanda

är allt bra med dig då ? :)

nadjamelzen

nej gumman!:)

maddson

hörru brud'n du slår nästan mig på mörkare hår..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: