I do it for you

| Djupt
We flee together.
I will run away with you.
Open your eyes.
I know how you feel.
Take my hand, let's do it together.
Anonym

sv, :).

Bee

sv; :D vsg

Josefine

Hej där! :)

Anna med A

jag med :)

yeah

haha, jaa, jag vet ;) men jag kan ju inte ens göra designer :p så jag fick ta de folk gav meej ;D

L I K E S O F I E [foto]

- Vad gör du då? :)

J I L L I Z

Tjenaa sötis :D ååh din blogg är så bra!<3

S A G A ♥

varse :D

O L I I I V E E N

fina knästrumpor :)

Dennis

sV: du har inte fel ;D

FlizanLizan

sv: najs, eyes ;)

t

okej okej :) själv jobbar jag idag och ska på modevisning på onsdagkväll :)

Allting bra annars?

Kramar söt! :)

m'

Vad gör du:}?

tildah

sv. tack så mkt! :) hur mår du? :)

ronja

söt!

MATHILDAAZ ღ

SVAR Okej :) Har du också mycket plugg i skolan nu?

sofia

yes dusj?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: