How you're caught my eye

| Djupt

Nothing is impossible
Take my hand and walk with me
My heart belongs to you

Sara - Only me

sv. men ja tkr du :o

musik här med , vad lyssnar du på?<3

Anna

Det var ju bra det :)

ronja

sv. tack :)

fin!!

Anna

Hur är det annars då? :)

Sara - Only me

sv. men ja ttkr duu :(:(<3

lyssnar på kanye west<3

Sara - Only me

sv. haha <3

ja :d<3

Anna

Ojdå, vad är hans problem? >.<

Hur ska han lyckas med det haha?

Okej :)

Jo det är bra :)

ronja

sv: tack :)

Foton av Emma

Okej,bloggar!:D

ELLA GRÖN

okej, kul. nej jag gjorde inte så mycket!:)

Anna

Då borde han ju inte göra det, tror bara han vill skrämmas faktiskt. Får hoppas att han inte gör det!

tilda

blogglovin?

L I K E S O F I E [foto]

fin bild :)

- så lite så :)

Anonym

sv: okeej tack för att du svara :)

Foton av Emma

Hoppas du haft en bra dag :)

FlizanLizan

sv: händer i morron då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: