grattis kära storasyster !

| Vardag

Grattis världens bästa syster ! Nu är du äntligen 18 år, du som alltid sagt att livet börjar efter man fyllt 18 :D

Idag efter skolan var jag med Annie och Muffe en stund. Sen drog jag och Annie hem till henne, lyssnade på musik och städade hela hennes rum. Det tog sin tid och efter det låg vi i hennes säng och pratade. Natou ringde så jag gick ut och träffade henne. Vi stog och pratade och gick sen till centrum, köpte varsin julmust på ica och sen tog vi sällskap hem. Nu har jag hjälpt till lite här hemma och snart kommer gästerna. Vi hörs efter dom har gått. Puss&Kram

Anonym

Ville bara önska en fin kväll sötnos =)

Honi

Gud vad jag är sugen på julmust, dumma danskar som inte förstår hur gott det är!

Matilda

Fin blogg du har!

matilda

naw tack vad du är gullig mot mig !! <3

vicky

Nu har jag en jultäving på min blogg! <3



kika järna in! :D



<333

sofia

hehe okejj :D

GUEVACCI

gött, helt okej :) haft en bra start i veckan då? ^^

Foton av Emma

Hej!:)

Hoppas allt är bra med dig?:)

Med mig e de toppen!:)

Ha en bra kväll!:)

Kram

C E C I L I A ♥

SV; Haha men vafan ! Du glömmer ju alltid, typiskt dig! ;) ♥

jossan

Härligt att höra! Bara fint här med tack! :)

Bee

sv; :D

annars,allt bra sötnöt?

N

allt bra? :)

Sara - Only me

sv. tack dsm :o<3

Anna

Haha :)

tilda

asfiin blogg :) följ min

Beatrice Jakobsson (foto)

ja :D!

Anna med A

samma här, fast tvärtom. Mamma på dagen och pappa på e.m :)

erika

svar: Okej härligt! :)



Jag känner inte för att blogga så mycket nu under jullovet och då är det lika bra att ha lösenord.. +att då kan jag skriva ut precis vad jag vill och så. Men vi får se om jag kommer ha det fram till nyår eller inte!:)

Adna

fina ögon! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: