Gotland del 7.

| Resor










angelica

sv okej va härligt :) samma här!

ELLA GRÖN

ja, det är den verkligen!;D

sandra

sv:

okej härligt och höra :)

Lisa

fina bilder:D

jessicaaca

häligt

Nu har jag frågestund ställ gäna frågor ;)<3

http://priyan.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment

sara

sv: hihi tack :)

dina med!

D A N I E L A ♥

- hur mår du?:)

lindshe- svart bälte i shopping!-

Gosh!



Vad kul det är att shoppa och vad mycket snygga fynd man hittar.. Det är helt underbart att shoppa, visst ;P?

Fanny

Skulle du vilja rösta på mig här: http://edgeman.blogg.se/2010/december/rosta-pa-basta-bilden.html? Är med och tävlar om ett värmetäcke till vovven så vill verkligen vinna! om du vill rösta på mig är jag bidrag nr 6 och tack i så fall! :

Linn :)

´hih ja de tycker jag :)

fina bilder!

N

sv: samma här :D



åh va fina bilder, har du fotat?

det är så galet fint på gotland, speciellt vid hoburgen :)

matilda

awh tack :D:D:D

Therese

sv: tack så mycket! Var i gotland var du?

LINDAVIOLA!

sv; nejnej. Det har aldrig hänt mig :).

matilda

aw vilken film ? :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: