Gotland del 6.

| Resor

Jag vet att det var ett tag sen jag var på Gotland, och det var ett tag sen jag la ut del 5.
Men jag har glömt, så här kommer i allafall del 6 ! :D








yeah

jag slutade i onsdags ;D

wilmaaa

okej, låter nice!:D<3

GUEVACCI

ja. Ha en underbar night before christmas och god jul på dig! :)

ida :) ♥

sv: hihi ja :)



nä har inte de,

kram<3

Johanna - Foto

Fina bilder (:

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

ja det är den verkligen :)

Bee

härliga bilder <3

Foton av Emma

Okej,jag ska titta på bingolotto!:D

Foton av Emma

Fina bilder!:D

wilmaaa

ja!:D

sofia

hehhe, vad ska du göra imon på julafton då?:d

tovesegnablogg.blogg.se

Varsegod ! ;)

Ska du göra ikväll?

Foton av Emma

Händer imorgon på Julafton?:D

Bee

sv; så lite så<3

Foton av Emma

Okej,jag med!:D <3

Lycka till!:D <3

bee

sV;inte mkt,den 25te,ska vi till min bror och fira med honom o hans familj(:

sj?

tovesegnablogg.blogg.se

okej;) slappa :)

elinochamanda

sv: inte så mycket, :D

L I K E S O F I E [foto]

- ja :( <3

Foton av Emma

Gör du?:)

Tova

Hej hej å go jul! fin blogg du har! kolla min,



ska vi följa varann via bloglovin?´:)

sofia

hehe samma för mig :D

Fanny

Vad härligt det ser ut! :D

Cajsa

Det är sådär med mig... :/ haft en bra dag?

My

Tjusiga bilder!

wilmaaa

tack så mke:)

elin

sv, just nu sitter ja och svarar på kommentarer :D

kram

yeah

haha, aa, men vi valde de lite själv :p vi kunde ha varit med och jobbat en lördag i skolan, då hade vi fått haft avslutningen i tisdags, men vi ville inte :p

Sofia

Det ska jag ! var har du varit nånstans?+ :):)

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

temen

Hejsan ville göra lite reklam för en blogg som jag och två andra personer driver.

Den handlar om mobbning mm, vi vill gärna skriva om massa saker som folk blir utsatta för. Men det värsta är att vi 3 har varit en av dom som har utsatt folk för detta en gång i tiden. Därför heter bloggen aldrigiigen, eftersom aldrig igen ska vi utsätta folk för sånt! Hoppas ni gillar bloggen. Kram. Http://aldrigiigen.blogg.se

queen \3

fina bilder .. va görs ?? God JuL =)

my elfstrand

Första bilden är så galet fin på dig gumman!

amanda

Fina bilder!

Sanna :)

Fina bilder! :)

Sofia

Ja var på Gotland :D? God jul!

yeah

precis :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: