God jul

| Vardag

God jul mina älskade läsare ! Jag hoppas ni alla får en toppen dag och ni hittar det ni önskat er under granen. Vi hörs imorgon när jag vaknar. Nu börjar det bli dags att dra sig mot sängen, så morgonen kommer snabbt. Jag är jätte spänd och känner mig som en liten unge igen (a) Hehe, godnatt på er <3

arkiv bild

ida :) ♥

sv: hihi aw tack du är supersöt! :)<3

sara

god jul! :D

S A G A ♥

nej :D

fanny

Ihihi)

Cajsa

typ inget...har redigerat lite bilder och nu ska jag sova. själv? natt antt sötnos och god jul! :D

temen

Hejsan, nu tänkte jag göra lite reklam för en blogg som drivs av mig och två andra tjejer. Vi har en blogg som handlar om mobbning mm som folk blir utsatta för. Tyvär så har vi tjejer varit en av dom som har utsatt folk för detta en gång i tiden..men nu så är vi imot det helt. Därför heter vår blogg aldrigiigen.blogg.se , aldrig igen ska vi bli sånna som vi var en gång i tiden! Hoppas ni gillar vår blogg.



Om du eller någon annan blir eller blivit utsatta för mobbning, misshandel mm , hör gärna av er och berätta lite om hur det känns att vara den personen som blir utsatt för dessa saker. Ni kan höra av er anonymt eller med namn. (mejla) [email protected] Det ni skriver kanske kommer med på bloggen, om ni väljer att ha ert namn på så blir er blogg länkad dessutom. Kram!

Kristin!

Hejsan! Först o främst vill jag säga God Jul =)

och tipsa om en tävling jag har ute just nu om en nyårsklänning tävlingens direktlänk har ni här:

http://kriistiinjonsson.blogg.se/2010/december/tavling-nyarsklanning-1.html



Sen vill jag snabbsammanfatta min blogg ifall du har intresse av att läsa nya bloggar, min blogg handlar om min vardag, om min pojkvän elov från elov o beny, och jag berättar närmare hur det är att vara tillsammans med en kändis! och ger nya musik/modetips, anordnar tävlingar och delar ut kläder/smink flera gånger i månaden! Lät min blogg bra? följ den via bloglovin!:)



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

lindshe

Gott Nytt Jul önskar

http://lindshe.blogg.se !

Hoppas att du får en underbar dag med massa gott julbord och många fina paket =)



matilda

god jul hoppas du får en toppen dag :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: