för första gången

| Djupt

Du får mig känna mig levande.
För första gången i mitt liv.

bex.

halsont, lite feber, förskyld som attan, huvudvärk & mår illa :(

tack !

bex.

ja de är verkligen inte kul :(

bex.

det har jag med & mina halstabletter är sluuut ;(

bex.

jo jag hade medisinska eller vad de nu heter xd

bex.

orkar inte åka t apoteket :p

bex.

dom tog lix slut typ nyss och inte öppet nu :po

bex.

ja fan vad snyggt hår du har btw :O

Anna

Vem vill inte det :D

Anna

Haha :D Men det är ju verkligen ett sånt man vill ha! :)

Anna

Ja, Make up store har ju riktigt bra grejer. men vem har råd med det? :/

bex.

vadå ginger :o? de är as fint ! vf lyssna på dom?

erika

svar: Okej. Jo jag har varit och kollat på ett luciatåg:)

HANNA

okej :)

jjoseeefiin

sv: jo det är bara bra :)

fint hår !

Anna

Haha ja :)

Hur är det med dig då?

bex.

aha men jag tkr de är snyggt :D

HANNA

Det är när man får en grad högre, eller alltså att man får flytta upp till en bättre grupp, på kungfu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: