Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Harry, Ron och Hermione, ger sig av på ett riskabelt uppdrag för att hitta och förgöra hemligheten till Voldemorts odödlighet och onska – Horcruxes. Alldeles ensamma, utan vägledning av deras lärare eller beskydd från professor Dumledore, måste de tre vännerna lita på varandra mer än någonsin förut. Men det finns mörka krafter bland dem som hotar att sära på dem

Tryck här för att se trailern.

Denna film såg jag ju i onsdags, men har inte haft tid att skriva om den tidigare. Men hur som helst så var den riktigt grym. Spännande som fasen. Den var verkligen värd att se. Och jag längtar galet tills del 2 kommer. Ni missar något om ni inte ser den, och jag menar det verkligen.

melinda ♥

Hej!

nice blogg!

hoppas du har haft en bra dag.

Anna med A

gjort idag då? :)

HANNA

Det är ju oftast så med foto :D att det är enkelt, snyggt och inte så mycket tidskrävande. Fota vatten tar ju bara några minuter :D

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

haha okej :) jag har spelat innebandy match idag med damlaget och så har jag bloggat och taggit det lungt :)



sportar du eller går du på nånb sport ??:)

Ellen

Jodå det är bara bra :)

själv? <3

Theresé Adelman

Den var rikigt bra!



SV; Tackar! :)

linnea

Nejdå! :D

Anna med A

gick upp klockan tre och en kompis hade sovit här. Åkte och tränade sen, åt middag och sen har jag bara myst :)

Bee

sv; att jag ska? haha

neh pallar inte xD

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

okej :)

vad gillar du och göra i veckan :) ??

Anna med A

vi la oss så sent så :)

Viktoria | Marks största blogg♥

hihi okej :D

linnea

visst är de ! :D

HANNA

Jaa, jo, men så är det ju :p

Anna med A

redan vid två? som i två på natten? haha

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

innebandy fotboll blogga skolan kompisar och plugga det är min fritid :)

amandadesiree

åh, den är så bra.

bee

sv; haha,ne imorrn kanske :P

linnea

vad gör du ? :D

HANNA

Jag gillar mest det där med vatten :) men det finns massor olika saker man kan göra, jag letar också efter fototips. men ska pröva att lägga typ en jodgubbe i kolsyrat vatten, det är snyggt :)

Anna med A

haha, det är ju sent :)

Theresé Adelman

SV; Man bara längtar tills del 2 :D

sofia

haha ne ;p

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

haha okej :)

fotografera kommer bli min när jag har fått en kamera :D



Vill du ha gratis presentkort genom att bara sammla poäng ?? :)



ble medlem på : http://www.gratisklader.se/?r=193956

lina

superfin design :D

Michaila

Åh jag vill också se den :D

Dennis

den är så himla bra



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: