Cecilia gästbloggar

| Vardag
Hallå alla amandas läsare! ♥

Amandas kusin här, Cecilia itsaboutck.blogg.se. Jag tänkte bara slänga in ett inlägg för amandas internet funkar inte för tillfället, men hon kommer uppdatera er så fort hon har fått igång det igen!

Jag har inte så mycket att skriva, jag är lite halvsjuk så jag har varit hemma idag. Ska alldeles strax äta middag, chicken nuggets och pommes ;)

Amanda är världens finaste kusin och bästavän. Hon ställer alltid upp för mig, hon betyder jättemycket och utan henne skulle allt vara jobbigt. Det är hon som känner mig bäst, hon vet hur jag funkar. VI ställer alltid upp för varandra, jag har haft det svårt den senaste tiden likaså amanda. Men vi stöttar varandra, pratar med varandra och ses oftare nu och jag är så jäkla tacksam över det! Jag älskar dig nu och för alltid Amanda Lindstrand. ♥

Anonym

Hejjsan snygging har du några bra jul klapps tips till killen? Jag får hjärnstopp, aldrig handlat sånt förr HAHA-.-

elin

Det är bara bra tack :)

ronja

söta bilder :)

Anonym

sv: Okej vad härligt!

Sett något luciatåg idag då? :)

erika

Glömde skriva namn:$

Bee

sv; visst e dem,vill ha dem båda xD

Dilan D

Hej Amanda :D hihi ville bara säga att det var jag som gjorde din ehader och inte min syster Diilins.blogspot.com ;)



Hon sa till mig precis att du hade länkat till henne o att du sagt att hon gjort en headee,så jag kollade och såg att de var dig hon menade. Du har mig i MSN också :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: