by amanda/dagens outfit

| Outfits

Planerna ändrades. Mamma ringde mig och berättade att jag skulle vara hos henne om drygt en timme. Jag som hade tänkt åka in till stan med pappa. Jag hade helt glömt bort att syrran skulle firas idag. Hon fyller ju 18 år imorgon ! Så jag fixade mig och fick sedan skjuss dit. Mormor, kusin och morbror + hans flickvän kom dit. Vi åt smörgåstårta och kladdkaka till efterrätt. När vi var hyfsat klara drog jag därifrån, och nu är jag hemma. Om jag gör något senare ikväll vet jag inte. Här får ni dagens outfit :)

Body från Ginatricot.
Halsband från bästavän Annie.
Skärp från Gekås.
Jeans från Jc, crocker.

Netty♥

sv' riktigt snygg outfit :D

D A N I E L A ♥

- okej vilken färg?:)

har varit och fixat lite julklappar:)

Cajsa

jo det är bra. själv?

Sara - Only me

sv. ingenfara <3

va görs?<3

Bee

sv; neh,tycker inte om det :/

-d finns nåra stycken om man går tillbaka i kategorin 'life'random'mixed'

<3

Anna med A

vad gör du? :)

Netty♥

sv' de var så lite :)

Mona

hejsan! fin blogg! följa varandra via blogglovin :)?

GUEVACCI

inte kul me bråk :P inte mkt :) plugga lite antar jag ^^ haft en bra helg hittils? =)

Anna med A

Okej, men det är ju mysigt det också ju :)

Netty♥

sv' absolut :D

sofiiiiiie

Kolla in bloggen och tyck till om vilken header du tycker jag ska ha? :)

aww

Hihi :) fin outfit.

Sara - Only me

sv. samma :d vad lyssnaru på då?<3

fanny

Haha men har inga fina bilder(A)

Mona

så lagt till dig :) your turn

Sev

tack fina du :)

Anna med A

men ändå :)

Netty♥

sv' gjorde nyss de:)

Bee

sV; haha ja d klart,skulle inte precis ha nån annan brud på min bloggheader :P

knas xD

Sara - Only me

sv. castle walls - T.I :d<3

aww

du får ha en fin kväll <3

L I K E S O F I E [foto]

- okej gött :)

elin

Din header var jättefin :-)

vill du följas via bloglovin?

Kram!

sofia

hehe joo :D

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

Sev

snyggt förresten :D

Fin outfit kusin! :) Nu körde du på instoppat, fast det är ju en body :p ♥



Sv; Den är så jävla bra ju ! haha :D okej :p ♥

SOFIAS

okej jo men det tycker jag låter som bra löften! själv har man inga löften ännu..

Honi

Jättefin outfit :) Gillar bältet!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: