by amanda/dagens outfit

| Outfits

Idag slutade jag 2, fast stannade kvar en stund eftersom det knasade med vårat pepparkakshus -.- Sen drog jag i allafall hem, bättrade på sminket och åt lite. Och sen dess har jag bara suttit framför datorn. Jag vet inte ens om jag ska träffa Lukia idag, vet inte om vi hinner för hon ska typ vara hemma 6. Då kanske jag drar och träffar Hanna och Annie istället. Beror på vad dom har för planer, och beror på om Annie fick äta ute med mig idag. Menmen, vi hörs senare. Kisses

Kofta från Ginatricot.
Spets tröja från Ginatricot.
Linne från Bikbok.
Jeans från Ginatricot.

- M a r i a

sv; tack:D



ledsen för sent svar.. är allt bra?:)

HANNA

sv: nej.. men ska fixa :))

Anna med A

ja :)

Lisa

sv; vad kul att du tycker de_D

HANNA

Kul att du är med! :)

Anna med A

den är från we <3 it.

HANNA

aa :D

HANNA

allt bra? :)

Anna med A

fina bilder där :)

Cajsa

vill helst inte prata om det.

MATHILDAAZ ღ

Fint!

Anna med A

okej :)

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

Snygg outfit :)



ELLA GRÖN

ser designen konstig ut för dig?:)



vad gör du då?:)

MATHILDAAZ ღ

SVAR så lite så :D

bex.

fifan va sjukt & örättviiissst !

Anna med A

vad gör du nu då?

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

sv: hihi inte jag som tagit den, men visst är en fin :)

Cajsa

tack sötnos! :D

Cajsa

kollar på tv...degar...fixar med inlägg som jag inte har lagt upp ännu. De kommer att komma i de datum som de skulle ha kommit fast lägger upp de idag och i morron. :P

C E C I L I A ♥

Skit fin outfit kusin! ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: