by amanda/dagens outfit

| Outfits

Hej på er alla gullungar där ute ! Idag slutade jag klockan 12, underbart. Jag, Hanna, Annie och Elin drog hem till Hanna. Dunkade musik, satt och sjöng, åt lunch som Hanna lagade åt oss. Och ah, dansade och snackade skit typ. Runt 4 tog jag tunnelbanan in till Medis och gick till Skrapan. Satte mig på Espresso house och köpte en chai latte. När Carin, min styv farmor kom gick vi till en bok affär. Kollade lite och gick sen vidare till Ringen. Där köpte jag en present till min syster och sen sa vi hejdå och jag åkte hem. Så jag kom hem för en liten stund sen och nu är det snart dags för middag. Jag ska bara vara hemma resten av kvällen, plugga lite, duscha och kolla på Paradise hotel. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

Halsband från bikbok.
Linne från bikbok.
Tubkjol från ginatricot.
Kofta från ginatricot.
Jeans från puss&kram.

sandra

sv: ja det är den verkligen :) måste ladda ner den nästa vecka när jag är hos pappa :) kan vara bra att ha när man åker upp till gällivare med tåget :D

bee

sv; toppen :) sj?<3

Linda - ndaiL

oj, okej!

ELLA GRÖN

nja.. men om du även tycker om dans filmer så rekomenderar jag dom här: "honey", alla "bring it on" filmerna-finns 5 filmer. "stomp the yard 1&2" :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D!

J I L L I Z

sv: härligt :D jo det är kanon :D

vad gör du då?:D

ronja

sv: hihi, tkr jag också. skulleinte vilja ha tillbaka mitt bruna hår :)

fin outfit!

ronja

sv. tack :)

MATHILDAAZ ღ

SVAR Tack tack =)

ronja

sv: tackar :)

Elin [FOTOBLOGG]

Fin blogg! Var gärna med i min fototävling :)

all of me - Arnela

bra! ;) jadu det kanske vi har :D

C E C I L I A ♥

Sv; Haha ja...:@



Ska du försöka fixa det eller? :p ♥

Dilin

Bara bra och Tack :D !



Snyggt :) .

Dilin

:D

ellinorpettersson

snyggt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: