by amanda

| Vardag

Hallå hallå ! Imorse var det tänkt att jag och Hanna skulle gå upp klockan 10, men så blev det inte. Vi vaknade lite efter 11 och då gick jag upp. Pluggade galet och hoppade sen in i duschen. Efter det åt vi frukost och nu sitter vi framför varsin dator, kollar runt lite + kollar på gårdagens avsnitt av Paradise hotel ! Och fyfan vad bra att Julia är tillbaks. Hon är bäst :D Men vi hörs senare. Ikväll ska jag på bio ! Puss och kram <3

josefine

sv; haha :p

E.

sv: haha, alltså det är inget lösenord;) jag hittade till din blogg genom en som hade länkat di kommer inte ihåg vem. Men jag ville bara vara snäll och säga att man kunde komma in på din blogg. Så ta det lugnt:)

Anna med A

men han var ett jävla svin. Dumpade honom

Kulan

ser lite väl sommrigt ut för att vara minus 10 ute ;)

clara

Vad ska du se för film?:)

Hanna

söt bästavän!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

har skrivit klat inlägget men inte lagt upp det ännu, men det står inte varför det står bara att mamma har massvis med andledningar vaför. strull mellan pappa & mamma :/

L I K E S O F I E [foto]

- härligt :)

jo det är bra med mig ^^ <3

u name it

SV: Nja detsamma!

Netty♥

sv' :)

ange

Mmm, såg du julkalendern? haHA :d

ronja

fin tröja!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: