by amanda

| Vardag

Hallåååååå
Idag när vi slutade drog jag och Yosra hem till mig. Nu sitter vi framför varsin dator och pluggar. Vad som händer sedan, när vi är klara vet jag inte riktigt. Beror på när hon ska hem och så. Ikväll ska jag i allafall hem till mamma. Så måste packa och så. Men vi hörs väl senare. Pussar amanda <3

L i n n e a

det är bra :) vad har hänt idag?

sandra

sv: jo men det är inte så lätt när kameran är inne på lagning haha :D

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Gissa gärna vad som döljer sig i paketet med hjälp av julrimmet och vinn en länkning :)

Fanny

Svar: Varsågod :D

eemmapeemma

knaaaaaaaas

Angelica

Åt middag och tog det lugnt bara. De var skönt, har du några planer för veckan?

erika

svar: Okej härligt! Jodå det är väl hyfsat bra i alla fall :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra, det är bra med mig med! :)

Linn

hej :)

haft en bra måndag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: