by amanda

| Övrigt

När vi kom hem från Norrtälje drog jag direkt ut och träffade Annie och Hanna. Stog och snackade med dom en liten stund innan Hanna gick hem. Sedan tog jag och Annie sällskap hem, och vi pratade massor. Vilket var jätte skönt eftersom vi båda går igenom en sak just nu, så hon förstår mig precis som jag förstår henne. Men nu kollar jag på tv, Beck tror jag det är. Sen ska jag gå och lägga mig. Vi hörs imorgon innan skolan om jag hinner. Pussar amanda <3







Foto: Jag&Ida Kamera: Canon EOS 1000D

lina

härligt=) ! Jodå här är det bara bra :))

wilmaaa

såg på beck:)

Bee

fina bilder

Linda - ndaiL

fina bilder!

tildah

aaaw mysig blogg :)

yeah

tack :D

Anna med A

vaknade nyss :)

sofia

Varse:D

t

God morgon! :)

Starten på en ny vecka ;) Händer något skoj då?

Kramar:)

- M a r i a

sv; ja:) allt bra idag då?

HANNA

Ingen orsak :p allt bra idag då? :)

bella - lev livet :*

gött, jag med :D

Netty♥

sv' Håller med om att det är lite svårare ^^

Andrea

vilka coola bilder, verkligen vinterpics ;D

ronja

mysiga bilder :)

Sabine

fina bilder :D

Super sexiga Anna

okej skönt att höra sötnos!

sådär med mig tyvärr, egentligen suger det .. men aah <3

kassandra

Bra :)

eeee

fiiina bildeR!

Dilin

:D



allt bra :)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: