by amanda

| Övrigt

Jag har inte haft tid att blogga tidigare. Men glöm inte.. min blogg, mina regler. Igår som ni såg i inlägget nedanför så tog jag och Ida massor med bilder. Mer än dubbelt så många som inte visas. Vi tog även massor med vinterbilder som ni får se imorgon när jag kommer hem. Vi lyssnade på musik och så när Hanna och Annie kom. Vi satt och snackade, skrattade som f*n och hade mysigt. Klockan 23 drog Hanna hem, medans vi andra sjöng singstar. Sen blev även Ida hämtad. Och ah, runt 2 kanske så somnade jag och Annie. Imorse när vi vaknade gjorde vi oss klara och sen drog Annie. Jag och pappa åkte till Norrtälje. Drog till Tessans mormor, fikade och sen hem igen. Nu sitter jag bara framför datorn och väntar på bättre tider. Vad som händer resten av lördagen vet jag inte. Men en sak vet jag, och det är att vi kommer sova här. Men jag bloggar senare. Puss&Kram ♥





Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Är de inte lite coola? :D

ange

Aaaw, tackk.

Coola bilder :D

Bee

sv; vsg :)

siri

sv; tack själv :) ha en bra kväll!

Angelica

Japp, på grund av en operation, men nog om det!

Hur har dagen varit då? (Förutom iskall!!)

Yosra<3

fan va gulligt skrivet! sant de, o de ska ja fan tänka på.. om de ska bli någon så MÅSTE ju båda kämpa inte bara en.. <33 love u

lisen

sv: det var igår när jag hade varit på begravning som jag var lite ledsen. Men idag mår jag bra :D

HANNA

sv: haha :)



hur gjorde du bilderna? :O

A D E L I N A

Hej ställ gärna några frågor i min frågestund! PUSS!

Fanny

Coola! :D



Svar: Jag vet inte riktigt, själv? :)

natta

balla bilder och tack! :D

Yasmine

Tack så mycket :)

Viktoria | Marks största blogg♥

ja verkligen :) vad gör du nu då?

Kulan

Ser faktiskt riktigt najs ut, det är helt sjukt vad man kan göra med en bra kamera och lite vettig ljussättning =)

wilmaaa

okej:) jag kollar på kenzatyrashow!

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

Netty♥

sv' haha jo väldigt söt xd

Emma-FOTOBLOGG

Tack!:)

LINDAVIOLA!

sv; :).

Anna med A

haha ja :D

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

jaa det är bara bra med mig :) vad gör du ?:)

eemmapeemma

varsågod! coola bilder.

följa varann på bloglovin ? :)

fanny

tack:)

angelica

sv ja verkligen! :)

ella

Fina bilder :)

Bee

sV; njaa,rätt ok xD

sj söt?

clara

Det vart de:)

linnea

sha! ;D vad gör du ?

snygg blogg !

Evelina FOTO & VARDAG

Hej, coola bilder



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: