by amanda

| Vardag


Jag har suttit och snackat med Philip på Skype i stort sätt hela kvällen. Även med Jacob en stund men han skulle kolla på film. Anteckna allihoppa?! Jag ska snart gå och lägga mig i allafall, jag är trött. Imorgon på dagen vet jag inte vad som händer. Gästerna kommer mellan 3-5. Då ska vi äta middag och sen drar jag och kusinen Cecilia ut. Vi möter då Hanna och sen träffar vi Svante, Tage, Philip, Jacob, Max och Petter. Tror jag?! Vart kvällen sen leder oss vet jag inte. Men vi hörs imorgon när jag vaknar. Puss&Kram

L I K E S O F I E [foto]

- Tacktack :D

Sara - Only me

sv ser inget annat än en fuling i spegeln :(<3

matilda

okej okej vad roligt :D <3

Alexandra

tack så mycket! :D

hoppas du får det trevligt ikväll :)

D A N I E L A ♥

- allt bra idag då?:)

sofia

Fin blogg :)

Ville bara kika in och säga gott nytt år!

clara

Haha ja!

Vad hittar du på dag?:)

Cajsa

god morgon sötnos. allt bra med dig idag?

soofie

sv: taack ;D

LINDAVIOLA!

sv; jag skalar den aldrig, bara delar :D.

Erika

sv. Men vad trevligt :) Själv ska jag bara vara med familjen och våra grannar idag faktiskt :p



Gott nytt år på dig :D

ylva :)

fin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: