by amanda

| Vardag

Efter jag bloggade igår åkte jag och familjen till en grekisk resturang, mysigt. När vi ätit klart åkte jag och mötte Ida, Filippa, Anders, Ameer och Mike. Vi drog till Skarpnäck och träffade Filip och David. Åkte runt lite överallt och sen drog dom. Jag, Filippa och Ida till Kärrtorp. Hälsade på jätte många och gick sen hem till mig. Hämtade lite väskor och sen drog jag och Ida. Åkte hem till henne, drack varmchoklad, kollade på tv och ah .. Vi somnade och vaknade imorse runt 10. Fixade oss på en timme och drog sen till hennes frisör. Hon slingade och klippte håret så satt och vänta i nästan 3 timmar. När hon var klar gick vi och hälsade på mamma och sen åkte vi hem. Nu ska vi äta något och sen vet jag inte vad vi ska göra. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

snygg.se

amanda

Dagens blogg på min blogg, http://aamandassss.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-3012.html#comment

utser 3 vinnare ikväll så stor chans att vinna! :)

patricia

Hejsan! skulle du kunna vara snäll och svara på dagens fråga i min blogg? :) jag behöver verkligen alla tips jag kan få just nu, så det uppskattas verkligen! kram

Netty♥

sv' vad gör du då? :)<3

Cajsa

jag har varit på stan med min gamla lärare.

liza

sv; jorå, snygg bild! ;-)

wilmaaa

tränat, städat och sånt dära:)

sjd?

ronja

sv: tack :)

söt bild!

Yasmine

Hej, allt bra? :)

liza

sv; tack för att du ställde frågor ;p

Cajsa

hehe ja vi har bra kontakt. :) hade henne bara ett år, sedan tog hon tjänstledigt i ett år och sedan hade jag aldrig henne som lärare sista året. Så sedan dess har vi varit vänninor i stället.. :P



btw, ställ gärna en eller flera frågor i min bloggsvar (http://www.bloggsvar.se/cajsalindahl) och var med och tävla om en egen bloggsvar och ett armband från merasmycken.se värde 119 kr. :) Ju fler frågor ju större chans har du till att vinna armbandet. ;-) bästa fråga vinner bloggsvar.

förlåt för reklamen sötnos men tävlingen går ut i morron och det är knappt några med. :(

liza

sv; heh, allt bra? :D

angelica

sv så lite så! :)

Cajsa

nja...17 eller 18 år... :P när man själv nått åldern "vuxen" så känns det inte så mycket längre.. :/ hahah, fan va gammal jag kände mig nu..xD

liza

sv; det är bra här också ;p

angelica

sv ja :)

okejokej! mina var med de men sedan gick typ två av :/

nadjamelzen

tack för dina frågor sötnos!kom ihåg du rockar:)

angelica

sv haha okej :)

angelica

sv ja :/ hatar sånt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: