by amanda

| Vardag



Ida är påväg till mig och då drar vi till centrum. Där möter vi Filippa och vi 3 åker in till stan istället. Elin orkade inte följa med "/ Vi får se om vi hittar något på rean. Jag är sugen på att köpa underkläder?! Men vi hörs när jag får tillgång till en dator. Kanske är det inte förens jag är hemma hos Ida ikväll.. Men ha en bra dag ♥

yeah

haha, ja, vi har våra stunder ;D

Cajsa

jo det funkar. händer idag?

BELLA

sv. Tack detsamma!

ida :) ♥

sv: härligt! ja jag med :D

kram!

fanny

Nope det borde du absolut inte få. Jag har då aldrig fått det! Sen så är det ju Adobe's egna hemsida:)

o l i v i a

fin blogg du har ;)

Emilia Nilsson

hehe tackar .. desamma :D ....

LINDAVIOLA!

sv; Tack, detsamma!

angelica

fin! :)

soojoo!

söta bilder :)

Sofiiiiiie - Bloggare i värmland

nice ;)

matilda

HAHA ;D;D;D läget idag då ? :D <3

Lisa

så lite så:D

emma

kör veckans blogg ,

så gå in och anmäl dig nu ! :)

liindblaads

Du e söt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: