by amanda

| Vardag

Jag kom inte i säng fören halv 4 igår. Jag och Syrran satt och snackade pch så. Det tog sin lilla tid så jag ställe klockan imorse. Gick upp 11, åt frukost och hoppade sen in i duschen. Klädde på mig och nu slänger jag in ett snabbt inlägg innan jag börjar sminka mig. Jag, Filippa och Elin ska som sagt till stan en liten stund. Jag vet inte vad vi ska göra efter det, men jag sover fortfarande hos Ida i allafall. Men vi hörs när vi hörs. Pussar amanda <3

LINN

okeeej härligt! Med mig är det fint!



Tack :)

L I K E S O F I E [foto]

- Haha typ ingenting faktiskt, bara snackat och suttit vid datan :)

okej :)

elin ★

svar', han är super snygg. haha :)

Fanny

Svar: Tack, Tack, tack så jätte mycket! :D

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra?

liza

sv; Desamma! :D

wilmaaa

fixat mig än så länge bara:d sjdå?

Netty♥

sv' tack detsamma :)<3

Sara - Only me

fina ögon<3

yeah

haha, jorå :D

liza

sv; allt bra då? :D <3

Netty♥

sv' så lite så :)<3

Sara - Only me

sv (:<33

va görs?

liza

sv; det är jätte bra här med! :D

Netty♥

sv' aw tack så mycket! ditt är också fint :)<3

Moa

Sjukt fina ögon! :o<3

elinochamanda

sv: vad kul att höra :D

Allt är bra här med, :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: