by amanda

| Vardag

Jag kollar på Fångarna på fortet på datorn, missade det nämnligen när det gick på tv. Samtidigt chattar jag med Phille och Svante på Skype. Trevligt trevligt :) När fortet är slut ska jag tvätta bort sminket och sen börja dra mig mot sängen. Klockan börjar bli mycket hallå? Imorgon ska jag, Filippa och Elin till stan om de inte har ändrat sig. Sen någon gång ska vi träffa Ida också, eftersom jag ska sova hos henne. Det var ett tag sen så det ska bli mysigt. Men vi hörs imorgon ♥

Ninie

sv: jag fixar min design :)

JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

haha :D

okej men jag vet att jag har mycket men jag vill alltid ha mer ;D och vill inte renas heller ;)

Johanna

Hihi, vsg :)

liza

sv; okejokej, aa :) <3

fanny

Nejdå, bara att ladda hem det igen när det inte funkar längre ;)

BELLA

av. Ooohja : D

Anonym

Har fjortisbloggarna varit än? :P

Frida

- Njaa, inget speciellt! Vad var du på för bio då? =)

yeah

nejnej, djurgårn skare va (y) :D

matilda

HAHAHHA ja visst e vi :D

Emilia Nilsson

hehe de va så lite så xD ...

ida :) ♥

sovit gott? :)

kram!<3

nadjamelzen

nja blev så trött hahah :D

Netty♥

sv' äsch, du ger mig komplimanger de är att ge och ta :)<3

angelica

sv åh tack! :)

Anonym

sv; :).

C A T T I S / fotoblogg

sv: taaack (A)

E B B A

Fin blogg! Gillar headern! :)



KRam

Paaao !

allt bra med dig idag?(:

ronja

fin och jag diggar tröjan :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: