by amanda

| Vardag


Denna dag har varit riktigt mysig. Efter att ha varit i Waxholm åkte jag och pappa och åt lunch. Tog varsin hamburgare och sedan skjussade han hem mig. Jag gick och mötte Ida och så gick vi hem till Filippa. Satt och pratade + lyssnade på musik. Sen var vi tvugna att dra. Gick förbi mig snabbt och sen till tunnelbanan. Drog till Rigoletto och hämtade ut våra biobiljetter. Sen satte vi oss på donken, åt där och satt säkert och pratade i 2 timmar ? När bion började närma sig gick vi och köpte popcorn och satte oss sen i sallongen. Filmen var grymt bra och jag skriver om den här i bloggen senare. Vi såg hur som helst på The Town. När den var slut åkte vi till Kärrtorp. Träffade Matthew och Matte, hälsade även på Viktor en snabbis. Vi andra stog och pratade och så.. hände inget speciellt. Det var kallt och jag drog hem. Har varit hemma ganska länge, sitter och lyssnar på musik och chattar med Jacob på Skype. Men vi hörs senare. Kisses

nadjamelzen

visst det:)

melissa'

jag har lagt till dej nu, :DD

Cajsa

hahaha tack sötnos..xD

liza

sv; okejokej, kul! ;D

elin ★

svar' hur är de ? :)

matilda

nej inte alls mycket ,varit med en vän o är fortfarande det xD hahahs j ?:D <3

liza

sv; hehe okeej! :D

elin ★

svar' jo, det är super här också!

hittat på idag då?

LINDAVIOLA!

sv; :).

nadjamelzen

tack snygging!<3

liindblaads

jag hittade inget idag när ja va i stan :O?

Cajsa

göres?

elin ★

svar' har varit i göteborg hela dagen! :)

LINDAVIOLA!

sv; Tack :D.

nadjamelzen

ska du göra imon?:)

PAUSE

låter som en bra dag :D

liza

sv; inget speciellt, sjdå? :)

Cajsa

kollar på tv.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: