by amanda

| Vardag

Godmorgon! Pappa väckte mig runt 9, gick upp och åt frukost med honom. Sedan fixade jag mig och nu är jag precis färdig. Vi ska alldeles strax åka till Waxholm och fixa en sak med båten som ligger där. När vi är färdiga hoppas jag på att han skjussar hem mig, måste lämna och hämta lite saker. Jag ska träffa Ida sen. Vi skulle kanske gå på bio, men vi får se. Smsa mig när du ser det här gumman <3

C A T T I S / fotoblogg

sv: thihi vet :D

LINDAVIOLA!

sv; :).

Erika

sv. Tack :)

ronja

sv: tack :)

ronja

sv: nej inte alls, hon är ju smal! :o

Sofiiiiiie - Bloggare i värmland

okejokej, :)

jag ser på tv!

Netty♥

sv' inget att tacka för hjärtat :)

m'

God jul (efterskott) :D

Linn-Lay

lugnt :)

Frida

Guud vad fin & bra din blogg är! Allt bra med dig, vad har du gjort idag då? ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: