by amanda

| Vardag

Igår drog jag som sagt jag, Hanna och Annie in till stan. Fixade min klocka och sen drog jag från dom. Gick snabbt in på jc och köpte en tunika och sen drog jag till Kärrtorp där jag träffade Ida. Vi gick och satte oss på ett café, tog varsin hallonpaj och en dricka. Satt där i timmar och pratade sen gick vi hem till mig. Kollade på tv och hon färgade mitt hår. Hon sov hos mig sen i allafall. Imorse gick vi upp, kollade på tv, fixade oss och gick sen till Kärrtorp. Det fanns inget att göra så satte oss på ett café igen och tog en varmchoklad. Mums. Hon gick precis från mig och snart kommer pappa och hämtar mig. Vi ska till Norrtälje ikväll och sover där, men kommer hem imorgon igen. Vi hörs igen när jag är där. Pussar

Fanny

Svar: Tack så mycket! :D

ida :) ♥

sv: hihi ja den är riktigt bra :D<3

JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

veckans blogg är dragen!

KOlla om det var du såm vann :D

Allt bra annars ??:)

C A T T I S / fotoblogg

var gärna med i min fototävling och vinn en länkning i min meny i en heeeel månad :)

Netty♥

sv' Så fin ögonfärg du har :o

liindblaads

ohh e kläderna och sånt billiga nu :O? behöver en ny vinterjacka :P

Linn-Lay

cool ögonfärg du har :D

Cajsa

det funkar. göres?

ronja

sv: tack :)

åh, riktigt snygg bild på dig amanda. superfin! :)

Anonym

Du är med i tävlingen om att vinna kittet nu! :)

imorgon utses vinnaren samt så dyker det upp en ny tävling på bloggen, håll utkik!



Kram

liza

sv; mmm ;-)

Sofiiiiiie - Bloggare i värmland

jora ^^



något speciellt planderat för denna veckan? :)

angelica

allt bra? :)

Linn :)

jodå :) självdå?

GUEVACCI

Sent svar:P Jag är jättenöjd och lite till med mina julklappar om du såg vad jag fick ^^ vad händer ikväll? :)

kling

söt bild :)

lindshe- svart bälte i shopping!-

ÅH!

Har du varit på mellandagsrean ännu? Den är helt AMAZIIING =) Skynda och fynda vett jag!

E M A . W O R L D - foto&design

ja verkligen :D<3

Anonym

acne?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: