by amanda

| New in, Vardag

Nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag. När gästerna kom runt halv 12 minglade (haha) vi lite, drack glögg och sådär. Sen var det lunch. Med sill, köttbullar, prinskorv och allt det vanliga ungefär. Proppmätt blev man så klart. Tiden gick och sen var det plötsligt brottom. Tessan och Kalle skulle till Norrtälje så vi rotade snabbt fram deras paket och sen drog dom. Efter det fortsatte vi i lugn och ro. Fikade och när vi var färdiga trixade jag lite med mina nya julklappar och sedan var det Kalle Anka på tv. När det var slut åkte jag, syster och matte till morbror. Där mamma, kusiner, mormor o.s.v var. Vi började mingla där också, sedan var det middag. Mums och proppmätt igen ! Spelade lite spel och sen kom tomten ! Haha, efter det var det paketöppning och sedan efterrätt. När allt var klart och inget mer hände gick jag och kusinen och körde wii. Det var kul och sen åkte vi hem. Så vi kom hem för ett tag sen. Jag är otroligt nöjd med alla mina klappar ! Och eftersom jag tagit så många bilder idag så börjar jag visa bilder på presenterna och outfit. Resten kommer imorgon. Puss&Kram !

jag ser jätte konstig ut, men orkade inte ta en ny.
klänning från h&m.
kofta från ginatricot.
leggings från ginatricot.


Stereo

plattång

morgonrock och påslakan

handduk och kalender

bok och klocka

medlemsgrej för kö till lägenhet typ och trosor

bokstäver som man hänger på väggen och muffinsbok/recept.

1500 kr till objektiv, 2 par örhänge och ett halsband

stickad tunika typ ?

skoställ (glömde ta bild så bild lånad från google)

gummistövlar

linne och en gossa som jag kallar det. fick min första när jag var 1 år, och den jag har nu har gått sönder. så jag fick en ny. och ja, jag är stolt över att jag fortfarande sover med den hemma ! :D

eclipse dvd, bok, bh och trosor.

500 kr, 300 kr på ginatricot, kalender och 1000 kr att shoppa med mamma för.

stickad tröja, ormskinns leggings (?) 2 par halsband och en mascara.