by amanda

| Vardag

Just nu sitter jag och lyssnar på musik + pratar med Jair och Gustav på msn. Mycket annat denna kväll finns inte att göra. Imorgon ska jag träffa Natou, vi ska till stan. Jag har nämnligen en julklapp kvar att köpa. Sen om jag hinner följer jag med henne till frisören. Vi ska också klä julgranen och det imorgon, så vi får se. Nu har jag inte så mycket mer att skriva .. vi hörs kanske senare ikväll/natt. Puss&Kram

heeeelt ny tagen bild, 5 min sen. jag lovar :O

hej, hur har din dag varit? :D

Foton av Emma

Tack!:D

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

http://hejbus.blogg.se/

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: studio i skolan :D (A)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

hejsan allt bra ??

okeej :) allt är bra :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D



tack <3

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

jag tråka la till henne på bloglovin sen råka jag skriv det sorry x)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

det är bara bra med mig :)

vad gör dudå ???

jao, va händer imorn? eller ja "senare" då (a)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

härligt :)

vad ska du göra idag ??

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

nee inget ska sova snart tror jag :)

ska dricka julmust ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hihi :)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

vet inte avd jag ska göra imorgon det får jag se :)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

ja vart har du köpt tröjan du ahr på dig ??:)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

minns du vilken affär det var ?? :)

JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!

okej :)

vart bor du eller bor du nära stan ?? :)

Anonym

Bra! Själv då? =)

Olivia

Hej, hej! Har en tävling på min blogg om ett supercoolt en-örhänge, så var gärna med och tävla så kanske det blir just du som vinner!http://lipstick.webblogg.se/2010/december/tavling-avalutas-pa-nyarafton.html



Kram och god jul!

linda

Nu är det bara en dag kvar till jul! Tagga till..

Vilken julkalender är den bästa genom tiderna tycker du? =)

Lauritsvilje

Great site! Lots of useful information!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: