by amanda

| Vardag


Mycket har inte hänt denna dagen .. Idag skulle jag egentligen ha varit med Natou, men det blev inte så eftersom vi skulle julpynta. Men när familjen kom hem, så verkade det som om de inte orkade idag. Dom sitter bara framför tvn -.- När jag har väntat hela dagen :O Så jag drog ut med Hanna en stund, typ -20 grader ute ? Fy satan. Drog hem nästan direkt. Och nu sitter jag framför datorn igen. Jaja, nu ska jag fortsätta svara på komentarer. Kisses

Cajsa

nej då...nu är det bättre. :)

Fanny

Svar: härligt, samma här :D

tovesegnablogg.blogg.se

Ja visst är de kul!;)

Okej skoj!:D

adna

Tack & fin bild! :D

rebecca jansson'

sv' tack själv :) allt bra?

elin

sv, jag mår bra :D

vad gör du?



kram

Sara - Only me

sv. fast ja tkr du :d<3

vad har du för dig `?<3

Foton av Emma

gör du?:)

josefine

sv; helt okej, själv då? :)

thres

fin blogg, gillar headern!:)



svara gärna på min fråga angående fotovägg i mitt senaste inlägg så är du supersnäll :)!

ronja

sv: aa :)

söt du är!

N

sv: samma här ;)

har du fått jullov? :)

Fanny

Svar: Ja :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: