by amanda

| Vardag



Såhär kan det se ut när jag inte har någonting att göra hemma. Kvällen med släkten har varit mysig. Jag tog tyvärr inga bilder, orkade faktiskt inte. Plus att jag inte vill lägga ut för många bilder på släkten här i bloggen. Jag och mamma åkte hem till henne tidigast av alla. Jag satte mig direkt framför datorn och har suttit här sen dess. Imorgon får jag jullov, så j*vla skönt ! Efter skolan drar jag, Filippa och Elin till ***** och sen blir det kanske att köra laserdome. I såfall blir vi massor, orkar inte skriva alla nu eftersom jag inte vet om det är säkert. Sen runt 6 så ska jag på teater med farfar och Carin, hans fru. Vi ska se genrepet av Karlsson på taket. Roligt ! Efter det träffar jag Filippa och Elin igen. Och alla vi sover hos Filippa. Men vi hörs när vi hörs. Kisses

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

ELLA GRÖN

vad gör du imorgon då?:)

♥ Mallan Brallan ♥

svar: jag kollar på tv :)

M E T T E W I I K

Yes! :D

är du taggad på jul?

josefine

sv; :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack :)

kasia

hej igen!

svar angående hur man betalar:

all info om hur man köper & betalar osv finner du bland kategorier under "köpinformation"

Kram!

/kasia (jewelsbykasia.blogg.se)

Matilda

Tack så mycket! :D

wilmaaa

oja:) vad gör du?

PAUSE

inte fått jullov ännu?:o

jjoseeefiin

sv: tack :)

Sara

söt! :D

sv: ingen orsak =)

tack sötnos :D

kram♥

yeah

haha, slutar du skolan idag? eller har ni redan slutat? :)

nadjamelzen

det blir ofta så :/ tack sötnos!<3

Netty♥

sv' nej jag följer inte det, men kollar ibland :)

sofiiiiiie

härligt :)

jag är sjuk :/

FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

Amanda Rieem

den va grymt rolig ;) vi hade hela bion föross själva också :D

elinochamanda

vad gör du då ? :)

Cajsa

förlåt för att jag inte va in igår sötnos! Fick magsjuka så jag orkade inte med datorn alls igår. allt bra med dig då?

Jag är fortfarande sjuk men det är i alla fall så att jag orkar med att sitta vid datorn.

elin

sv, tack :D hur mår du?



kram!

emmi

svar; bra löften!

Men är du en negativ person då? För de verkar inte så ;)

och satsa på skolan är en bra idé som jag ska försöka orka... haha!

emmi

Julens Blogg tävling på min blogg! Anmäl dig gärna nu! Kommer att publicera en vinnare i ett inlägg.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/anmal-dig-till-julens-blogg.html#comment

Kom igen och anmäl dig!

Kram

Fanny

Svar: aa, allt bra idag? :D

Lisa

sv; jo fast jag är inte nöjd än, måste fixa en massa grejor:D

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Nej inget allvarligt, vart lite osams med morsan men det är bättre nu ;)

liindblaads

Tusen tack:)

fanny

Pfft;)

rebecca jansson'

snygg header du har!

tovesegnablogg.blogg.se

japp!;)

varsegod. Ledsen för sent svar!

Alina

Haft en bra dag sötnos? =)

eemmapeemma

varsågod! nu är det julafton om 3dagar :) längtar du ?

linda

Joohoo du ;D

Jag är fett taggad! =) Tkr det är så himla mysigt!

Vad önskar du dig i julklapp då?

L I N N

Kulkul :D

Jag gillar inte heller att lägga upp bilder på släkten ;/

angelica

sv eller hur! :)

E M A . W O R L D - foto&design

yesyes :D

Bella & Andrea

Hej, hur är läget? ♥

Dennis

skulle du kunna hjälpa mig med en liten sak bara? :(

kan du gå in på min och tycka till vilken färg jag skall ha? :(

ronja

söt!

Maria

Passar på att ha en frågestund under min lilla bloggpaus! Kika gärna in och ställ en fråga(=

matilda

ja du är så snäll mot mig :) hihi <3

O L I V I A

Allt bra ? :)

Angelica

Jag har önskat mig en hund eller pengar til en hund sedan jag var 4, eller 5. Så det ska jag fortsätta med.



Hoppas du får en utomlandsresa. Det är guld värt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: