by amanda

| Övrigt

Jag och pappa exprimentade lite med kamera, vatten och en mandarin. Det hade kunnat bli mycket bättre resultat, men det gick sådär. Det var helt okej för att vara första gången. Här nedan för får ni se original och redigerad. Och föfan, jag måste lära mig photoshop !

Bild 1, original

Bild 1, redigerad

Bild 1, redigerad


Bild 2, original

Bild 2, redigerad

Bild 2, redigerad

Mikaela

SV: jätte bra ;) vad händer i helgen då?

Anna med A

kompisar typ :) du?

angelica

sv gott då :) samma här!

wilmaaa

haha:d

vad gör du?

Evelina FOTO & VARDAG

Bra bilder ändå. Jag är också kass på photoshop.



Ha de bra

Linda - ndaiL

fräckt!

josefine

fina bilder!

yeah

helt okej med mej :)

anneli

Dom är ändå fina fast de har blivit redigerade, som sagt någongång ska vara den första :)

bella

gött!

coola bilder :)

HANNA

Tack så mycket :)

Fina bilder där uppe!

sandra

den första bilden i svartvitt var cool :)

bex.

snygga bilder :D

vad ska du göra i helgen då ?

de är ju faktiskt helg nu :D

♥ Mallan Brallan ♥

coola bilder!



svar: ska snart in till Hallsberg och träffa en vän :D

Yasmine

Kom in och kika igen i dag och se vem det var som vann film tipset om det var inte du så kan du alltid försöka igen, ingenting är omöjligt :)

mathilda

fin blogg =) kram

ELLA GRÖN

vad ska du göra i helgen då?:)

lisen

sv: Okej skönt. Jag mår så där...

Dilin

Tack :D !



allt bra :)?

matilda

awh okej , längtar till jul rean ;D HAHAHA

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

okej :) allt bra idag :) ??

Dilan Dilir

du ska se mina första vattenbilder..katastrof! dem finns uppe i bloggen också,jag borde ta bort dem haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: