by amanda

| Vardag

Jag och pappa har skottat snö, slängt skräp och handlat.
Vi har precis kommit innanför dörren och,
nu tänker jag hoppa in i duschen.
Tänkte bara uppdatera mig lite.
Nu vet ni det, så vi hörs efter. Kisses

Fanny

Svar: Vad bra :D

Cajsa

nu finns tävlingen uppe på bloggen! :D kolla videon för att veta vad du ska göra för att vinna. :)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det ar jag :). Själv?

bex.

tkr du ja ska ha frågestund :)?

~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

Super fin header! :)

Anna

Jag såg Crashdiet :)

Du då?

Fanny

Svar: Då ska jag till sjukgymnasten, har problem i knäna! :/

Anna med A

har bakat :)

clara

Det är faktiskt riktigt bra!:)

liindblaads

Skotta snö e inte kul asså :P

Cajsa

kej... :P

bex.

aha okej kanske får ha de då :)

~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

sv: tack, allt bra med dig? :)

Fanny

Svar: Ja, men hoppas att det blir bättre då jag ska till sjukgymnasten! :D

clara

Ja, riktigt härligt!:D

Anna

Jodå haha :)

bex.

okej jag kan lägga in frågestunden imon innan skolan;D

Anna med A

ja :D

Fanny

Svar: Tack! :D Vad ska du göra imorgon då? :D

~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

sv: det är bra :)

Cajsa

ok

sarastille

snart dags för jullov, ska du hitta på något särskilt? :)

Amanda Rieem

gilalr headern! vet inte om jag sgt det innna den är grym!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: