by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Fjärde advent idag, nu är det inte långt kvar till julafton! Jag blev i allafall väckt för en stund sedan. Gick upp och åt frukost med familjen och nu sitter jag framför datorn. Planerna för idag - Jag ska träffa Ida och hon ska färga mitt hår när hon är klar på sin mässa. Och jag ska träffa Elin efter hennes match. Om jag gör någonting med familjen eller någon annan innan dom är klara vet jag inte. Vi får se vart dagen tar mig. Det är ju skönt att bara sitta hemma också, men lång tråkigt. Men går jag ut kommer jag se ut som en blöt hund när jag kommer in sen, f*n vad det snöar ?! Menmen, vi höres senare. Kisses

Jag älskar dig världens finaste, du är min bästavän.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

det är bra här med!

mileycutenoah

Sv : ja med , men hennes hår är ju löshår så :)

mileycutenoah

Sv : japp :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja! :)

mk'

Att ha en bästa vän är ovärderligt!

Amanda | allt och lite till ♥

följa varandra via bloglovin? :)

mileycutenoah

har du gjort designen själv ?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D<3

mileycutenoah

Sv : aha , nej fick min i fredas av en tjej !

mileycutenoah

Sv : ttack ! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hihi )

ska julahndla nu vi hörs sen <3

Anna med A

haha ohja :D

Amanda | allt och lite till ♥

sv; har lagt till dig nu säg till när du lagt till mig!

aww

hehe , snaaart julafton :D

melissa

jodu, det är bra :-)

Anna med A

Nej :)

aww

mahaha :D <3

Anna med A

vad gör du? :)

aww

haha, de är du inte sj om :D

aww

objektiv, nattduksbord, pengar, smycken! :) dd?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: