by amanda

| Människor

Den här helgen har verkligen varit helt knaaaas. Jag ska berätta lite från början. Inte så detaljerat eftersom det inte är nödvändigt, dom som behöver veta vet redan så inget behövs skriva ut här. Men jag gör det för att jag vill. Igår blev det bråk med bästavännerna, missuppfattningar tydligen som är lösta nu. Och idag har jag, My och Ida varit hemma hos mig. Tagit bilder, lyssnat på musik, kollat på film och ätit godis. My drog hem och jag och Ida åkte till donken där vi satte oss och pratade. Sedan får vi ett samtal och vi drar och möter Filippa, Elin, Emelie och Fanny. Vi åker till Kärrtorp. Det var tydligen bråk mellan några. Så ja .. Det slutade inte så lyckat om jag får säga det själv. Vad finns det mer att skriva ? Jag tänker inte "lämna" ut dom, de får skriva på sina egna bloggar om de vill det. Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik. Här kommer bilder från idag :) ♥





wilmaaa

tack sötnos!♥

Angelica

Ny kamera, hund, spel, pengar, presentkort. Well en heldel dyrgripar !

Anna med A

Godnatt :)

Foton av Emma

God natt och sov gott!:)<3

clara

Ja, det har jag vekrligen haft! Sj?:)

Mallanmamma

Aldrig kul att bråka..

clara

ajdå :/

wilmaaa

vad gör du?:)<3

wilmaaa

samma:)<3

wilmaaa

ingenting faktiskt.. tänkte fara ute, men det vart inte av:/ sjdå?<3

Anonym

härligt att du vill vara med, på måndag utsees vinnaren håll utkik :D allt bra?

Anonym

jo tack bra här med, somnar snart haha nattuggla ddu me?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: