by amanda

| Vardag

Jag blev klar för en liten stund sedan och nu är My påväg hit. När hon kommer går vi till solariumet i Kärrtorp där vi möter Ida. My ska sola, och om Ida ska det vet jag inte. Själv står jag över eftersom jag ändå inte blir brun så det är slöseri på pengar. Vad som händer resten av dagen vet jag faktiskt inte. Men jag bloggar när jag får tillfälle. Puss&Kram

ful bild men har ingen annan -.-

Netty♥

sv' yes :)

D A N I E L A ♥

- ellerhur, tack:D

Cajsa

göres?

Foton av Emma

Tack!:D

clara

Så lite så:)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Allt bra idag? :)

E M A . W O R L D - foto&design

okej :D jorå det är bra här m :D

*M*O*L*L*Y*

sv; idag ska jag laga jul mat och baka, kanske hinner gå på stan lite efter? ;)



Har du börjat köpa julklappar ännu då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej vara med familjen :D!

fanny

Okej, nä inte mycket=)

sandra

sv: okej.. det är jätte jobbigt men idag är det lite bättre i alla fall som tur är

Anna

Jaha vad mysigt:)

Vi har snart varit tillsammans i två och ett halvt år:)

angelica

sv okej va härligt :) samma här!

eller hur!

Angelica

Jodå det är de, vad har du önskat dig i julklapp då ?

Bee

sv; så lite så söt<3

L I K E S O F I E [foto]

- Ja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: