by amanda

| Vardag

Godmorgon Godmorgon ! Jag har varit vaken ett tag men har väntat på att Annie och Hanna ska gå innan jag satt mig framför datorn. Dom gick precis, skulle hem till Hanna och fixa sig istället eftersom jag ändå ska vara med My och Ida idag. Jag vet inte vad vi ska göra, vi får se helt enkelt. Jag ska strax hoppa in i duschen i allafall.

Igår träffade jag och Hanna Tage och Wille. Vi satt i deras källare en liten stund och sen drog vi till Skärmarbrink där vi mötte Cornelia och Filippa. Hälsade på dom och drog sen vidare till Bagis där vi träffade Micke, Matthew, Matte och Fanny. Vi åkte till Kärrtorp, stog där och ah .. Resten av kvällen spenderades utanför Filippa typ. Vi var med flera andra också, så kvällen blev helt okej. När vi kom hem gick vi och la oss nästan direkt.

Sen kan jag berätta för er, att jag har fått spion program på min dator. Så jag sitter just nu vid familjens gemensamma. Hatar den -.- Min dator är halvt fixad, men inte helt. Och den befinner sig nu på pappas jobb så jag vet inte när jag får tillbaks den. Hoppas snart .. Jag försöker blogga så mycket som möjligt ändå. Puss&Kram

sv; tack vad gullig du är! :D aaa borde testa!

bex.

hihih allt bra med dej idag :D?

Beatrice Jakobsson (foto)

händer idag ? :)

L I K E S O F I E [foto]

- förlåt för sent svar -

Härligt, jo det är bra med mig :)

D A N I E L A ♥

- jadå:)

Cajsa

hahaha thanks..xD

Netty♥

sv' haha så hade jag de förut, men sen är vi flyttade och jag trivdes på mitt rum så tyckte jag de var roligare att städa ^^

HANNA

Aa, sjukt :D

bex.

de är bra med mej förutom stickningarna i bröstet :(

ronja

sv: tack :)

söt bild!

sofia

tackar, dsm :D <3

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

varsegod :)

allt bra IDAG`?? :)

bex.

i bröstkorgen :(

wilmaaa

tack så jätte mke! det är som halvt naturligt, hade blont innan men sen färgade jag det lite olika sen färgade jag tillbaka, först vart det gult sen vart massa olika färger, som i underhåret och så men det gick ut sig till naturligt blont efter några duschar:) så det är väl som inte naturligt då

Elli

Fiiiiiin blogg!!!

HANNA

Oki :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: