by amanda

| Vardag

Jag mår jävligt illa och jag är trött som fan !
Så nu går jag och lägger mig !

E M A . W O R L D - foto&design

allt bra idag?

sandra

sv:

mm :)

sov så gott :)

Dennis

sv: haha tack så mycket :)

det är en bild på min "solrand" som visar hur brun jag har blivit! ;)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Tack! :)

nadjamelzen

haha :D<3

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

Netty♥

sv' haha okej :D

Sabine

:/

elinochamanda

sv: låter bra, inte så mycket här :)

P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Det har du rätt i! ;)

*M*O*L*L*Y*

Hej ! Fin blogg!



Händer idag då??

LINDAVIOLA!

sv; Precis! Jag går ju på Högskolan, så har egentligen inga lov alls :).

L I N N

Jag har en bokstavligt rolig tävling på bloggen just nu. Skriv ditt roligaste skämt/historia i kommentarsfältet. Jag utser de två bästa som alla sen får rösta på. Goolge funkar bra som hjälpmedel ;)

Kram Linn



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: