by amanda

| Vardag

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men igår var det väl fler än jag som upptäckte att blogg.se inte funkade ? -.- Så jag kunde inte blogga, tyvärr. Mer om igår - jag träffade aldrig Lukia, utan Annie och Hanna kom till mig ganska sent. Och vi snackade och sjöng singstar. Idag var dagen i skolan ganska chill, inge speciellt. Efter skolan drog jag, Annie och Hanna hem till mig. Sjöng singstar, igen. Och sen drog vi till Skärmarbrink, och bytte tunnelbana mot farsta. Drog hem till Hanna, och sen vidare till Annie. Och nu sitter jag och Hanna hemma hos mig, vi ska snart äta. Vad som händer ikväll vet jag inte. Men en sak vet jag, och det är att Annie och Hanna sover här ikväll ! :D Puss på din rumpa'

Linn :)

tack!

Förlåt för sent svar!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

Fanny

Svar: aa :D Ha en bra fredagskväll :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: haha tack :D!

Linn :)

härligt:)

bex.

okej :D

tack :D!

HANNA

Jag åker på söndag :D

PAUSE

ha en bra fredag

D A N I E L A ♥

- tack:) jo det är toppen.

Foton av Emma

Trevlig helg!:)

sofia

jupp :d

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

sv: okej lägger till dig nu :D

wilmaaa

okej:) ja det äre<3

Cajsa

tack. dock blev jag inte nöjd så jag ska göra om den lite. vet dock inte när jag orkar.

Anna

Inte mycket som har hänt idag, är hos pojkvännen så:)

Själv då?

Fanny

Svar: Varsågod :D

Anonym

haha ja de min kille :)

imorgon firar vi våran 1 månads dag grej grej faktiskt :) Vi var bästa vänner ett bra tag, sen så gick det lite snett och vi blev in love.. hahah riktigt mobbade e vi.. men ah haha :D har du själv kille? :)

KRAMAR

yeah

ska snart i säng då jag ska upp innan 7 imroN :p

LINDAVIOLA!

sv; men jag har ändå tre arbeten att skriva under lovet så ><

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

söööööt!!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: