by amanda

| Övrigt



Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Anna

nej det är inget roigt att sluta sent, man blir så seg då.

bex.

fina bilder .

hihi

najs ;D

Anna

Haha ja.

Japp jag tänkte dra till gymmet sen :)

bex.

så lite så :,d

ronja

sv: aa :)

fina bilder!

Anna med A

allt bra? :)

Anna

jajamen haha :)

Fina bilder!

bex.

tack så mycket :D

Anna

Så lite så:)

bex.

när börjar ditt lov :D

?

Anna

Haha ja, jag har webdesign så då använder man ju internet så alla sitter mest och gör annat, och läraren bryr sig inte så mycket :)

Anna med A

jag med :)

Anna med A

bara ta det lugnt typ )

bex.

jag med :)

Anna

Haha japp :)

bex.

wtf vf så tidigt :oi?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aaa :)

PAUSE

åååh så fint!!!!

HANNA

Vinnaren av dagens blogg är uppe! Kolla om det var du, och om inte så har du en ny chans redan idag! :D

eemmapeemma

vad synd!

snyyyyygga bilder

Anna

Jag är alltid trött haha.

den heter ingenting än så länge, den är ju bara för att min lärare ska kunna se den, så just nu finns den bara på ett usb haha :)

bex.

fan va sjukt :o men då måste dom ju börja tidigare med eller :O+

my elfstrand

Man ser verkligen att du bara blir bättre och bättre gumman! fina bilder ! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: