by amanda

| Natur





Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Idag slutade jag runt 2. Då tog jag sällskap hem med Micke. När jag kom hem tog jag kameran och sprang ut och fotografera lite, som ni kan se här ovan. Snart kommer mamma och hämtar mig, och sen åkte vi till Farsta centrum. Där möter vi även pappa. Vi ska kolla på Julklappar och så. Men vi hörs senare. Pussar amanda<3

mikaela

det är så fint med frost! :D Allt bra? :)

emelie

åh vad fin bild!

Sabine

fina :D

Anna med A

ja :)

ange

Dt en på 1an, på morgonen börjar dt vid 7.15 Men sedan går det en gång till på kvällen men jag vet inte riktigt när...

Det handlar typ om en familj som köper ett hotell!! :D <3<3

tovesegnablogg.blogg.se

Ja! Fina bilder. :)

♥ Mallan Brallan ♥

svar: jo, det är helt okej, va göru? :D

felicia

svaar: ja hihi

Elin

chaa!

hur har du det ?



kram!

siri

sv; åh tusen tack! länkning får du imorn eller på lör :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: