by amanda

| Vardag

Hej på er ! Idag var det också en riktigt nice dag i skolan. Hade håltimme, lång lunch och så. Vi fick också sluta tidigare så jag, Hanna och Elin drog hem till Hanna. Lyssnade på musik och åt glass. Sen åkte vi till Skärmarbrink där vi mötte Filippa. Vi åkte in till stan, letade juklappar, kollade runt lite och så. Sedan drog Elin hem medans vi andra gick till Tacobar. Jag och Filippa åt middag och sen drog vi. Hanna träffade sin mamma för er som undrar ;) Jag och Filippa gick och mötte Anders, snackade med honom en stund och sen åkte vi hem. När jag kom hem städade jag lite, bytt lakan i sängen, noppade ögonbrynen o.s.v Nu kollar jag på Paradise hotel ! Vi hörs väl senare, pussar amanda <3

Amanda ♥ Elin
Idag på hemkunskapen

ronja

sött :)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Tack :)

Amanda Rieem

sött!

clara

Har inte bestämt än, har tills på måndag på mej;)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Haft en bra dag? :)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jo helt okej :)

HANNA

Kul att du är med! :)

Emelie♥

okej lagt till dig nu :D

HANNA

Orkar inte berätta :D Själv? ;p

Emelie♥

eller ne, för hittar inte där man gör ? :)

nadjamelzen

ja visst är det :o galet sjukt att en del aldrig växer upp.

clara

Gör det du:D

bex.

härligt ! sj är man sjuk :(

Emelie♥

ja, men jag kollade om du hade sån där följ på bloggen, på din blogg meny ? pallar inte gå in där liksom -.- men följer nu, följ min med!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: