by amanda

| Vardag



Ikväll har jag suttit och pratat med Jacob, Max och Svante på skype. Vilket var ganska kul, lite halv random om jag får säga det själv .. Menmen, Cecilia satt med och la några komenatarer då och då. Haha ! Hon drog hem för inte så länge sen, och då hoppade jag direkt in i duschen. Nu börjar klockan bli mycket, och jag ska börja röra mig mot sängen. Men först måste jag föna och platta håret. Efter det måste jag ta fram kläder till imorgon, och sen ska jag sova ! Men ja .. Vi hörs imorgon, då ska jag träffa Jair om han inte har glömt ?! Aja, kisses <3

nadjamelzen

tack"<3

låter kanon bruden jodå det rullar på :)

wilmaaa

tack:)

vad gör du?

yeah

japp :D de är den :D

sv; härligt! :) har aldrig fattat skype haha.. :(



du, jag har blivit en av fem finalister till att vinna en bloggsvar invite! har du snälla lust att rösta på mig så skulle jag bli superglad. Jag är nummer 4 och man får rösta så mycket man vill! SJÄLVKLART SÅ LÄNKAR JAG ALLA SOM RÖSTAR! :D här är länken :) tack på förhand!



http://spoink.blogg.se/2010/december/finalisterna.html?_tmp=b9b3345eeadb485d64a98c1c30c33d342fefb63c

Anna med A

är i skolan :)

LINDAVIOLA!

sv; Skall städa mitt rum, själv?

Anonym

sv. aa :)

sandra

sv: aha okej :P

vad gör du då? :)

bex.

hejsan, allt bra med dig ?

förlåt för att jag varit så oaktiv på bloggen men har knappt vart hemma, men nu är jag tillbaka :D!

HANNA

Vinnaren av dagens blogg är uppe! Kolla om det var du, och om inte så har du en ny chans redan idag! :D

sofia

varse :d

Netty♥

sv' haha ja de hade inte varit helt fel :)

Anna is the shit!

Hah, du har verkligen dåligt smak! :D:D

Amanda Rieem

gillade*



;)

FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

P H O T O // Fanny Gustafsson

sv; Åhh tack! :D<3

Bee

sv; vsg :)

Lisa

så lit så:D

oliviathebest

Härligt :) Jadå

GUEVACCI

ahrå! gött, jorå det bra förutom att jag är fortfarande trött efter helgen som gått x) haha.. vad gör du ikväll? :)

Fanny

Svar: Härligt! Samma här :D

clara

Tack du!:)

ronja

sv: tack så mycket, fast där talar du nog om dig själv :)

sjukt fin du är på bilderna!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: