by amanda

| Vardag
Direkt efter att jag skrev det förra inlägget drog jag faktiskt ut. Jag mötte Hanna och vi gick till centrum. Där stog vi och väntade på Svante, Tage och Wille. Och när de äntligen kom stog vi mest och snackade. Drog hem runt 18.45 för skulle äta 19. Så sjukt kallt ute. Direkt efter middagen tog jag ett långt skönt bad och har suttit framför datorn sen dess. Det ska jag fortsätta göra tills jag går och lägger mig. Imorgon ska jag julbaka ! Vi hörs kanske senare, tror inte det. Men vem vet ? ;) Kisses
ronja

sv: tack :) söt!

sandra

sv:

jo det är skönt men lite långtråkigt :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vad bra :D!

Foton av Emma

God natt och sov gott!:D

Anna med A

tack )

HANNA

Haha okej :)

wilmaaa

jaha okej, ser på beck:d



fin bild!

C E C I L I A ♥

Shit vilken fin bild kusin! ♥



Sv; Ja, vi var hos henne och morfar idag och tände ljus för oss barnbarn. Hon ligger i kyrkan här vid oss nere i colombariet med morfar, men hon har inte kommit upp på gravstenen än, vi har upp till ett år på oss att lägga in askan där.. vi ska göra det i början på nästa år <3 vi kan gå dit tillsammans någon dag, det är öppet varje dag förutom måndagar :)Du är bäst, älskar dig så jävla mycket ♥

Anna med A

godnatt :)

ELLA GRÖN

haha okej;)

toves träningsblogg

hej!

Ursäkta att jag inte svarat på ett tag.. Har varit mycket just nu med skit på dansen och skolan och tävlingar..

hur är det med dig annars?

Ninie

sv: typ samma :)

Anonym

Jag ser att du har mycket acne. Tänkta bara tipsa om världens bästa finn medel! Inga finnmedel på åhlens eller andra affärer funkar. Du gör såhär att du bokar en tid på vårdcentralen och så säger du att du har acneproblem och gärna skulle vilja ha hjälp med det. Och när du är där så ska du nämna finnmedlet DUAC! Jag hade finnar förut och dom gick bort på några dagar. Nu har jag ingen acne längre. Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: