by amanda

| Vardag

Nu är jag färdig fixad ! Eller har varit det en stund, men har gjort en massa saker emellan. Idag har jag även lockat håret, vilket jag inte gjort sen i våras typ. Det blev helt okej men tog en j*vla tid ! Nu väntar jag på att Annie och Hanna ska bli klara så vi kan träffas. Jag tror även att Filippa och Elin ska vara med oss ikväll. Vi får se vad som händer. Sen måste jag bara passa på att säga, jag ville att Minnah skulle vinna för jag tycker hon helt klart var bäst. Men sen är även Jay värd att vinna. När man tänker på hans bakrund och hur han var som person förut så är jag glad för hans skull. Han har ju sagt att allt med Idol har fått honom att må bra för första gången typ, och att det känns som om folk uppskattar det han gör. Menmen, nu ska jag sluta babbla. Kisses

erika

Jadå, hade du? :)

» linn '

svar: hej, japp, de har jag :)

sandra

sv: jo men vi har ju sovkupé :)

Ninie

Fin blogg! Vad har du för planer för kvällen? :)

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Tack! Allt bra? :)

tove♥

okej vad bra, samma här! ;)

fina bilder:D

sofia

haha joo :D



Skit vilka fina bilder på dig :D

FlizanLizan

sv: tack :D

E L I N

hej, jag har en fototävling på min blogg. temat är glädje. det skulle vara jätte kul om du var med ! :)

om du ser detta som reklam eller liknande , ber jag om ursäkt.

P H O T O // Fanny Gustafsson

Du vet ju min förra blogg www.faannys.blogg.se? Nu har jag bytt bloggnamn till photo.blogg.se så att du vet :)

Cecilia

Åh vad fin du blev i lockar! Det där passade du riktigt bra i! ;)

Erika

sv: hehe okej, inte mycket här heller ;p

Stella Crawford

SÄLJER lösögonfransar och MYCKET MER i min bloppis

10 pack för ett OTROLIGT PRIS!

JULKLAPPSTIPS, JULFIN, VAR SNYGGAST på NYÅRSFESTEN !

http://stellacrawfords.blogg.se/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: