by amanda

| Vardag

Godmorgon godmorgon :) Nu sitter jag hemma hos mig. Drog hem ifrån Hanna så fort vi vaknat pågrund av att hon ändå skulle iväg. Jag har precis hjälpt mamma att städa lite och nu tänkte jag kolla på Idol eftersom jag fortfarande inte vet vem som vann. Hahah, så det blir spännande :) Igår kväll blev inte planerna som vi tänkt oss, folk ändrade och höll på så jag och Hanna drog in till stan och gick på bio istället. Vi såg Due Date, den var super rolig ! När den var slut åkte vi till Kärrtorp och träffade Annie en stund och sen gick vi hem. Åt hemlagad pizza, och sen somnade typ vi. Haha, men vi hörs senare. Pussar amanda <3

Det hände något med mig och min tröja på bilden ..
Menmen, jag älskar dig finaste kusin <3

e

gotland tröja ! :)

E M A . W O R L D - foto&design

jorå det är bra:D

tacj!

HANNA

haha okej :)

eeee

tack så mkt! (:

wilmaaa

oja:) vad gör du?

Netty♥

sv' vad gör du då? :)

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jo super mysigt :D

bex

härligt :D

bildbomb på bloggen hahaha ;D!

Cecilia

Jag älskar dig också min fina kusin! Du är bäst < 3

Ställ gärna en fråga i min frågestund! ;)

fanny

Okej nice:)

Dilin

kul att du är med :) !

my elfstrand

söta! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: