amanda tipsar

| tips

Låtarna som spelas om och om just nu !


Duck Sauce - Barbra Streisand

Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)

Miley Cyrus - Who Owns My Heart

Gyptian - Hold Yuh

Mohombi ft. Akon - Dirty Situation
liza

sv; jarå! :) <3

Cajsa

hahaha ok, nu är jag LOST! xD

Cajsa

att jag inte minns vad vi snacka om längre..xD

Cajsa

jo men alltså....äh, skit samma..xD hehehe

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

Cajsa

göres?



fan va jag älskar bilden i "länkbyten"! :O SÅÅ Snygg! :)

MADDES

Okej. Jag har nyss kollat på fångarna på fortet och snart blir det film! Hoppas du har en fin kväll!

sofia

aa :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: